Hollywood + Disneyland - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu Hollywood + Disneyland - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu

Hollywood + Disneyland

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

12 Maart 2011 | Verenigde Staten, Phoenix

Afgelopen weekend zijn we naar California geweest, het was echt super, en we hebben heel wat gedaan! Ik was echt helemaal kapot toen we thuis kwamen .. hihi
We waren donderdag na schooltijd vertrokken (rond half 5) en waren om 11 uur in California (1 uur tijdsverschil, dus eigenlijk 12) Toen direct naar bed gegaan. De volgende ochtend moesten we om 6 uur op, omdat Emilee een turnwedstrijd had. Ze begon om half 9, en deed het erg goed. Ze was 1e op sprong, 2e op vloer, 5e op brug en 5e op balk. All round was ze 3e, dus dat was erg goed. Na de wedstrijd zijn we terug naar het hotel gegaan. Daar snel omgekleed en richting Disneyland gegaan. Toen we binnen liepen, zagen we Peter Pan en Mary Poppens..dus even foto's genomen..! We hebben heel wat attracties gedaan. Het was natuurlijk wel lang wachten, maarja dat was niet anders. Het was vrijdags wel veel rustiger dan zaterdags, maar dat is wel logisch, want vrijdag was een gewone school/werkdag, het was geen vakantie ofzo. We zijn die dag ook nog op de foto geweest met Mickey en Minnie Mouse :D Yeaaahh.. Om een uur of 8 was er een enorme vuurwerk show! Dat was echt super mooi :D En tinkerbell (Sarah’s favo karakter) vloog door de lucht ! aaaah hihi... Na de vuurwerkshow zijn Tricia, Emilee en Sarah naar het hotel gegaan, want die waren super moe. Ik ben met Alan tot middernacht gebleven. We hebben vooral de ''grote'' attracties gedaan, die Emilee en Sarah niet konden/wouden doen. Toen wij naar Disneyland parijs waren geweest, was er een rollercoaster waar ik echt een trauma aan over gehouden heb : THE SPACE MOUNTAIN! Maar die was hier dus ook! Dus ik dacht nou ... Die MOET ik doen.. Dus ik met Alan in die rij, nou ik deed het bijna in mn broek van angst! Maar toen we eenmaal de achtbaan hadden gedaan, vond ik het echt geweldig ! Het was een achtbaan helemaal in het donker, en het ging super snel ! Het eigenlijk echt super leuk ! hahaha.. We hebben voordat we weggingen nog een super mooie show gezien (Fantasmic) De volgende dag best wel weer vroeg op. Lekker ontbeten in het hotel, en weer richting Disneyland. We hadden nog lang niet alles gezien! Het was echt super mooi weer, maar erg warm als je lang in de rij stond in de felle zon. Daarom zijn we rond een uur of 4 terug naar het hotel gegaan, en even een break genomen. Toen we uitgerust waren zijn we naar California Adventures gegaan. Dat is ook een pretpark, en het ligt naast Disneyland. Daar zijn we de rest van de avond gebleven. De rijen waren daar alleen enorm lang, dus niet veel attracties kunnen doen. Aan het einde van de avond weer een enorm mooie show gezien! De zondags zijn we naar Los Angeles gereden. Daar hebben we een stukje van de walk of fame gelopen. Het is een enorm lange ''sidewalk''(stoep) met allemaal tegels met sterren erin met namen van bekende Amerikanen er in die iets te maken hebben met muziek,tv of film. We hebben even geshopt in LA, en toen zijn we door gereden naar Beverly Hills (dat is eigenlijk in LA) We hadden en kaart gekocht met huizen van bekende Amerikanen erop. Dus we hebben allemaal huizen gezien van bekende Amerikanen!! Zoals Michael Jackson, Madonna, Paris Hilton en Johnny Depp. Een klein minpuntje: we hadden het huis van Michael Jackson's buurman in plaats van zijn huis .. HMM.. FOUTJEEE!! Toen we dat avontuur ook weer gehad hadden, zijn we naar het strand gegaan. Toen we daar aan kwamen, zei ik '' hee dat is van Hanna Montana !'' Er was namelijk een hele grote pier, met een soort kermis erop! En ik herkende dat van Hanna Montana.. Het bleek dus een heel bekend strand te zijn, wat erg veel word gebruikt in videoclips en voor op tv. Rond 2 uur zijn we weer vertrokken vanaf het strand. We hebben even wat gegeten, en foto's gemaakt van de bekende HOLLYWOOD letters op de berg. Het was echt zo raar, dat zie je altijd in films enzo, maar nu zag ik het dus echt.. heel gek was dat. We moesten ong. 6 uur rijden naar huis, dus dat was nog wel een tijdje, maar het was het zeker waard. Het was echt een super weekend!

Verder is ons basketbal team van school state champion geworden! Vrijdag waren de finales, waar ik jammer genoeg niet heen kon ivm California. Alhoewel.. alle wedstrijden waar ik naar toe ben geweest verloren ze, dus waarschijnlijk had ik een slechte invloed... Maar het was dus dik feest op school! En alle basketbal spelers zijn nu de ''helden'' van de school. We hebben vandaag een Assembly (een soort feest) op school, waarbij de spelers gehuldigd werden enzo.

Zaterdag 12 Februari hebben we Sarah's verjaardag gevierd (11 Feb. was officieel haar verjaardag). We gingen bowlen!! Het was erg gezellig. Sarah had veel cadeautjes gekregen, en genoot van alle aandacht. Het bowlen ging me erg goed af hihi .. ik had gewonnen YEAH! Na het verjaardagsfeestje hebben we om huizen gekeken. Alan en Tricia willen dichter bij turnen gaan wonen. We moeten nu altijd 45 min. moeten rijden om er te komen, en 45 min. rijden om weer thuis te komen! (en dat 4x in de week) In April wordt dat 6x in de week omdat Emilee en Sarah beide een niveau omhoog gaan. Ik zie ze dan jammer genoeg wel minder vaak, maar dat is niet anders... Ze hebben al een bod gedaan op een mooi huis, maar gelukkig wachten ze wel met verhuizen totdat het schooljaar voorbij is.

Voor Valentijnsdag zijn we naar ''As you wish'' geweest. Dat is een plaats waar je kunt verven. Ja dat klinkt heel saai, maar het was echt super leuk. Ze hadden allemaal verschillende figuurtjes, zoals een hond, een aapje, een brandweerauto, een prinses enz. en dan mocht je een uitkiezen en die helemaal gaan verven. Ik had een zon geverfd, het is erg mooi geworden al zeg ik het zelf. Emilee had een kikker geverfd, wat een spaarpot was. En Sarah had een ijsco geverfd, wat een juwelendoosje was. Nadat we het geverfd hadden, gingen ze onze creaties in de oven ofzo doen, en kwam er een laklaag over heen. Ze zijn alle 3 erg leuk geworden.

Gisteren zijn we nog naar een ijshockeygame geweest. Ik was nog nooit eerder bij een ijshockey wedstrijd geweest, maar het was echt zo gaaf! De sfeer was echt super in het stadion, en ik vind de sport ook super. We speelden tegen een ploeg uit Canada, en het ging er soms best hard aan toe. Maar we hebben de wedstrijd gewonnen met 3 tegen 0 (Mede dankzij ons gejuich, geschreeuw en commentaar :D)

Wist je dat:
- We onze kat kwijt zijn! Het is de moeder van de kittens, en ze vond haar kinderen niet zo leuk, dus ze is weggelopen.
- Die polities hier echt raar zijn. Om het verkeer langzamer te krijgen gaan ze zigzaggen over de weg! Je schrikt je dood als ze voor je neus opeens gaan zigzaggen.
- Ze hier hele gekke pyjama broeken hebben (nouja dat vind ik in ieder geval) ‘’fuzzy pyjama pants’’
- Mn kamer helemaal vol hangt met foto’s, kaarten en brieven!



  • 12 Maart 2011 - 08:31

    Corrie Eijzenga:

    He Melissa,

    Ik zat alweer met smart te wachten op een nieuw verslag, en ik heb er weer van genoten.

    Wat maak jij wat mee zeg daar in het grote Amerika. En allemaal van die leuke dingen!!!!

    Ik wens je nog heel veel plezier daar en tot het volgende verslag of hier in Friesland!

    Groetjes Corrie

  • 12 Maart 2011 - 09:53

    Heit:

    Alweer een mooi verslag meid,en een super weekend gehad met mooie foto's,nog twee maandjes te gaan,geniet er nog maar even lekker van.

    XXX Heit en Mem

  • 12 Maart 2011 - 11:07

    Nynke:

    wauw.....

  • 12 Maart 2011 - 12:54

    Froukje:

    Woh Melissa, jij beleeft veel! Het is echt wel alles, op z'n Amerikaans.
    Even naar Californië, even een wedstrijd turnen, nou dat er voor jou nog veel mag volgen meid! Ik zag vanochtend jouw ouders met een kar vol spullen ( lees troep) rijden richting Grou, als jij straks thuis komt is jouw bedje gespreid. Je hebt het goed voorelkaar. De laatste periode nog maar lekker genieten, groeten uit Aldeboarn van Harke, Korry, Klaas, Sieuwke en Froukje.

  • 12 Maart 2011 - 15:47

    Ilse:

    He hoi hoi!
    Met heel veel plezier en een big smile heb ik je verslag weer gelezen. Wat maak jij leuke dingen mee zeg, wauw! Je onderneemt zo heel veel samen met je gastgezin, enorm genieten meid! Nog twee maandjes inderdaad, wat vliegt de tijd zeg. Geniet er nog maar lekker van. Heel veel plezier en ik kijk uit naar het volgende verslag!

    bedankt voor je reactie op mijn wie wat waar, gelukkig voel ik me al weer een beetje beter. Ik ga volgende week weer werken. Van de kinderen krijg je veel energie en dat is dan ook weer erg fijn.

    Have fun,
    Groetjes Ilse

  • 13 Maart 2011 - 08:33

    Iris:

    Jeetje wat doe je allemaal leuke dingen daar! En die foto's, echt moooi! enjoy xx

  • 13 Maart 2011 - 14:55

    Henny Boschma:

    hey Melissa,
    wat geweldig weer allemaal wat je hebt gezien en wat heb je het geweldig getroffen met je gezin in amerika. Fijn voor je meid!! Zo is zo'n jaar staks ook weer zo voorbij en kun je terug zien op een geweldige ervaring. nou nu houd ik op met al dat geweldig hoor.
    Ik zou het zo ook wel allemaal willen beleven en ik denk dat je meer hebt gezien dan menig amerikaan zelf. Nog even genieten en dan naar huis , wat is het allemaal snel gegaan.
    Groeten vanuit Drachten waar straks jouw bedje ook gespreid staat. Koos Henny , Jelle en Berber Boschma

  • 14 Maart 2011 - 11:50

    Grietje Reekers:

    Hoi melissa

    Wat weer een prachtig verslag ,we zullen het straks missen.
    Je hebt het wel geweldig getroffen met dit gezin helemaal super.
    Nu nog maar fijn genieten

    Groetjes Riekus en Grietje

  • 14 Maart 2011 - 14:07

    Kirsten:

    wow dat klinkt echt super allemaal melis

  • 14 Maart 2011 - 18:32

    Baukje:

    Wauw.. Jij hebt echt geluk met je gastgezin, zeg!! En wat zullen je zusjes blij zijn dat jij er bent, want wat worden jullie in de watten gelegd!! Nog heel veel plezier daar!
    XX

  • 16 Maart 2011 - 07:57

    Roy:

    He Melissa!
    Hier een berichtje vanuit het verre ''Utrecht''! =)

    Wat leuk om al je reisverslagen te lezen zeg! en de foto's zijn ook helemaal top! Volgens mij maak je wel veel dingen mee daaro, zoals ik het lees! echt leuk hoor!

    Wanneer je weer terug bent in ''The Netherlands'' gaan we snel weer met de hele Del Garda groep afspreken!

    Geniet nog van je tijd in de USA! and have fun!!

    X Roy

  • 17 Maart 2011 - 21:33

    Gerard En Audrey:

    Melissa, Wat fijn je weer even te zien, al is het dan op foto. Mooi om te lezen en te zien dat het goed met je gaat. Geniet er nog lekker van en we zien elkaar vast nog wel eens ergens. Dikke tût van Hessel en Erik.

  • 23 Maart 2011 - 21:21

    Gerrie Oosterbaan:

    Melissa,

    Mooi verhaal en mooie foto's, zijn wij weer helemaal "bij". Die walk of fame en Hollywood, geweldig. Ja, een ijshockeywedstrijd is erg leuk om mee te maken, het gaat er idd hard aan toe. Hoe gaat het trouwens verder op school? Dus ..... huizen kijken, wat een gereis iedere keer naar het turnen. Je ouders zijn al aan het klussen in het nieuwe huis, vreemd dat jullie hier straks niet meer wonen. Veel plezier nog, nog 55 dagen, las ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Mijn high school jaar

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2011

Het laatste..

27 April 2011

PROM!

12 Maart 2011

Hollywood + Disneyland

02 Februari 2011

De mooiste beelden ooit gezien!

22 December 2010

Al weer halverwege
Melissa

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 1677
Totaal aantal bezoekers 75416

Voorgaande reizen:

29 Juli 2010 - 18 Mei 2011

Mijn high school jaar

Landen bezocht: