Gastgezin! - Reisverslag uit Oldeboorn, Nederland van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu Gastgezin! - Reisverslag uit Oldeboorn, Nederland van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu

Gastgezin!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

08 Juni 2010 | Nederland, Oldeboorn

Vandaag was de grote dag! Ik werd om een uur of 2 gebeld door iemand van Interlanguage. Ze zei dat ze goed nieuws had, en dat ik uitgekozen was door een gastgezin. Het gezin bestaat uit een vader (Alan), een moeder (Tricia)en 2 dochters (Emilee van 9 en Sarah van 5). Ook hebben ze nog twee honden en een kat. Ze wonen in Phoenix, een stad van 1,5 miljoen inwoners in Arizona. De school staat ong. 10 minuten rijden vanaf mijn huis. Het is een school met 1500 leerlingen (Betty H. Fairfax High School). Het is een erg nieuwe school die gebouwd is in 2007. De scholen biginnen al op 2 augustus, dus ik zal 29/30 juli al vertrekken. Het contact met thuis zal wel een beetje moeilijk gaan, omdat het tijdsverschil met Nederland 9 uur is. Ik heb er erg veel zin in, maar zal iedereen wel heel erg gaan missen!

  • 08 Juni 2010 - 17:52

    Kirsten:

    OOOOOOOOOOOOOOOOOH hoe cool. Phoenix, Arizona omg dat is echt heel heet weer daar. Super echt heel leuk, een grote stad!! Ga je wel missen :( En nu heb je alsnog niet een heel lange vakantie xD

  • 08 Juni 2010 - 17:58

    Baukje:

    Phoenix! Daar wonen mijn zus en haar man!! :O En mijn kleine neefje!! (L)
    Wauw!! Wat leuk dat je een gezin hebt! Echt super!
    Ik ben jaloers op jou! En ga mijn partner missen! :O Hihi..
    XX'

  • 08 Juni 2010 - 21:14

    Iris:

    haha toevallig dat ik er vandaag naar vroeg.
    Echt leuk dat je nu wel weet hoe je gezin eruit ziet! kan je je er nu ook een beetje op voorbereiden enzo:D
    maar eeeecht leuk voor je!
    xxxx

  • 09 Juni 2010 - 11:57

    Janine:

    Omg dan kom je vast als nigger terug hihi :D

  • 11 Juni 2010 - 11:59

    Marlieke:

    Gaaaaaaf!! Weg uit het kikkerlandje Nederland en op naar de broeikas Phoenix!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldeboorn

Mijn high school jaar

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2011

Het laatste..

27 April 2011

PROM!

12 Maart 2011

Hollywood + Disneyland

02 Februari 2011

De mooiste beelden ooit gezien!

22 December 2010

Al weer halverwege
Melissa

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 75475

Voorgaande reizen:

29 Juli 2010 - 18 Mei 2011

Mijn high school jaar

Landen bezocht: