Nog één maand te gaan! - Reisverslag uit Oldeboorn, Nederland van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu Nog één maand te gaan! - Reisverslag uit Oldeboorn, Nederland van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu

Nog één maand te gaan!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

29 Juni 2010 | Nederland, Oldeboorn

Ik dacht ik zal maar weer eens een stukje schrijven. De tijd gaat zo snel. Over ruim 4 weken zit ik al in het verre Amerika! Vorige week heeft Interlanguage mijn vlucht geboekt. Ik vlieg op 29 juli vanaf schiphol naar New York. Daar zal ik 5 uren moeten wachten en overmoeten stappen naar Phoenix. Dit vind ik wel een beetje eng, maar 't zal vast wel goed komen. Als alles voorspoedig verloopt en ik geen vertraging heb (of mijn vlucht mis.....) kom ik om ong. 19.30 aan in Phoenix en daar zal mijn gastgezin me ophalen.

Ik heb al erg veel contact met mijn gastmoeder. We mailen veel over wat we gedaan hebben die dag. Als ik s'ochtends van bed kom kijk ik eerst altijd of ik nog een berichtje uit Amerika heb. Zo vertelde ze mij dat ze jonge katjes hadden en dat ze een weekend naar californie waren geweest (Seaworld) Als ik daar ben zouden ze me daar mee naar toe nemen! Dus de eerste vakantie is al gepland!

Gister heb ik gebeld met het consulaat voor mijn visum. Halleluhia wat een onaardige mensen daar zeg! En dan moet ik er ook nog heen voor een intervieuw, één groot feest!

De tijd van het afscheid nemen is al een beetje begonnen omdat veel al op vakantie gaan, of ik ze gewoon niet meer zie. Dit is wel een van de moeilijkere dingen aan mijn reis, maar het hoort erbij.

Zodra ik weer wat te vertellen heb zal ik weer een stukje schrijven!

P.s. Ik heb ook nieuwe foto's geplaatst!

  • 29 Juni 2010 - 17:33

    Marlieke:

    Wat spannend allemaal zeg!
    Wel leuk dat je al veel contact met je gastgezin hebt, dan is het toch minder eng dan dat je ze helemaal niet kent..
    Ik zal je wel een sms sturen als je weggaat, ik ben dan namelijk ook op vakantie!

    Doeggggg! (K)

  • 29 Juni 2010 - 19:22

    Ilse:

    Leuk meis om weer een stukje van je te lezen. het komt nu al wel dicht bij he! Maar het wordt een mega ervaring. En afscheid nemen in nooit leuk. Maar het geeft je ook een goed gevoel om zulke fijne vriendinnen en familie te hebben die je allemaal gaan missen.
    Geniet van je laatste weekjes hier in Friesland.
    Groetjes Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldeboorn

Mijn high school jaar

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2011

Het laatste..

27 April 2011

PROM!

12 Maart 2011

Hollywood + Disneyland

02 Februari 2011

De mooiste beelden ooit gezien!

22 December 2010

Al weer halverwege
Melissa

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 75476

Voorgaande reizen:

29 Juli 2010 - 18 Mei 2011

Mijn high school jaar

Landen bezocht: