Vlucht + eerste dag - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu Vlucht + eerste dag - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu

Vlucht + eerste dag

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

31 Juli 2010 | Verenigde Staten, Phoenix

Donderdag 29 juli was DE grote dag. Ik ben opgestaan om half 5 (s'ochtends), en om 5 uur zaten we in de auto richting schiphol. Mijn ouders en broer waren mee om me weg te brengen, rond half 7 kwamen we aan, en ik kon direct inchecken. Daarna hebben we met z'n allen nog even koffie gedronken, en toen was het tijd om afscheid te nemen. Toen ik eenmaal door de douane was dacht ik echt: tsja en nu..maar gelukkig had ik redelijk snel de goede gate gevonden, en kon gelijk het vliegtuig binnen lopen. Om half 10 vertrok het vliegtuig. De vlucht ging eigenlijk erg snel, iedereen had een eigen tv waar je spelletjes op kon doen, muziek op kon luisten, en je eigen films uit kon kiezen. Om 11 uur kregen we al lunch (bleeh!) Het was echt heel smerig! Aardappelpuree,met boontjes+wortelen en kip. Om half 12 (new york tijd) landde het vliegtuig op Newark. Daar moest ik al m'n papieren laten zien, vinger afdrukken, koffer check en foto's laten maken. Mijn vlucht naar phoenix zou om half 5 vertrekken, maar vertrok uiteindelijk om half 10! (ik moest dus 10 uur wachten op het vliegveld!) Dat was echt vreselijk! Ik zat de heletijd naast een vrouw (kimberly) en heb met haar een heel gesprek gehad, en we hebben wat gelopen over het vliegveld en koffie gedroken (jak!) Uiteindelijk dus om half 10 vertrek. Deze vlucht duurde nog 5 1/2 uur, maar het voelde alsof het er 10 waren. Uiteindelijk kwam ik om 12 uur (arizona tijd) aan in phoenix, waar mijn gastgezin me op stond te wachten met twee grote borden: Welcome home melissa! Echt super leuk :D Toen we thuis waren, heb ik nog even een kleine rondleiding door het huis gehadd, en toen zijn we gaan slapen.

Vandaag was ik al om 5 uur wakker. Ik was klaar wakker, dus ben maar begonnen met m'n koffer uit pakken en alles een plekje te geven. Om 6 uur ben ik naar beneden gegaan, en WOW wat een grote tv! (tsja die was me de dag ervoor nog niet opgevallen) Al snel daarna kwam sarah ook beneden en die heeft me de tuin even laten zien, there also was a jacuzzy!! Na het ontbijt zijn we naar mijn school geweest (spannend!) Daar moesten we allemaal dingen invullen, en ik moest een vakkenpakket kiezen.. Wat me erg op viel was dat er zoveel verschillende nationaliteiten op school zitten (maar heel weinig blanken, en heel heeel weinig blonden :P) Mijn eerste indruk was wel erg goed, want iedereen was erg aardig. Na het schoolbezoek zijn we naar een grote supermarket geweest, toen we gingen betalen moesten we onze eigen spullen scannen! Vanmiddag hebben we nog even gezwommen in 'ons' zwembad. De familie is erg aardig, en doet erg hun best om me thuis te laten voelen. Emilee en sarah zijn echte praatjes makers, maar ze zijn super lief en helpen me overal mee.

Ik zal zo snel mogelijk proberen om een paar foto's te uploaden.

Big kisses from phoenix!

  • 31 Juli 2010 - 07:33

    Mem:

    Hé Melis
    Super dat het allemaal zo goed is verlopen, wij (heit,mem en Remco) waren wat sneller thuis,maar hebben de gehele dag aan je gedacht, hadden de wereld klok er bij en zijn je de gehele dag blijven volgen.groet en dikke kus , Mem

  • 31 Juli 2010 - 08:10

    Nynke:

    wauw melissa wat geweldig zeg, volgens mij is het beter dan je had durven hopen!:D het klinkt allemaal super! haha ik had nog een krabbel gestuurd maar heb mn antwoorden al wowieee! nou ik was blij dat mn moeder belde dat je aan was, want zat de hele tijd te checken of mn tellie het nog wel deed:P ik dacht al dat je dan vertraging zou hebben anders duurde het wel heel lang xd en jullie hebben een JACUZZI!! oehoeee!:D:D Have a nice day! xxxx

  • 31 Juli 2010 - 16:49

    Baukje:

    Klinkt super! Wel jammer van de vertraging natuurlijk. Ik hoop dat je je daar snel wat thuis gaat voelen en ook op school. Maar zo te horen gaat dat wel lukken! Ik had je nog een smsje gestuurd, maar weet niet of je die gekregen hebt? Maar heel veel plezier! En ik ben benieuwd naar foto's!

    Kuskus!!

  • 01 Augustus 2010 - 11:40

    Janine :):

    Hee melissa! Leuk om van je te horen hier op vlie.
    Fijn dat et zo goed is verlopen :) ik ben nieuwsgierig naar fotos uit je nieuwe leef omgeving :D en je hebt ook wel je eeerste schooldag gehad toch? Of nie? Mai benieuwd benieuwd ik wacht af :P Kus!

  • 01 Augustus 2010 - 20:32

    Esther:

    Heey Melissa,

    Wat super gaaf allemaal zeg. Volgens mij is het ontzettend leuk daar!
    Wat een lange reis heb je gemaakt zeg. En allemaal vette luxe dingen bij het huis. Een Jacuzzi en een zwembad en een reuzachtig grote tv! Je treft het!
    Ik wens je een ontzettend leuk jaar en ik vind het heel erg leuk om je verslagen te lezen.
    Kus Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Mijn high school jaar

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2011

Het laatste..

27 April 2011

PROM!

12 Maart 2011

Hollywood + Disneyland

02 Februari 2011

De mooiste beelden ooit gezien!

22 December 2010

Al weer halverwege
Melissa

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 75475

Voorgaande reizen:

29 Juli 2010 - 18 Mei 2011

Mijn high school jaar

Landen bezocht: