't moeilijkste gedeelte (denk ik) - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu 't moeilijkste gedeelte (denk ik) - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu

't moeilijkste gedeelte (denk ik)

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Phoenix

Zo, dat was al weer een hele week! De eerste schooldag: Het was echt vreselijk! Ik was zo nerveus, ik stond helemaal te trillen. Maandag morgen zijn we naar school gegaan om m'n rooster uit te kiezen, en daarna gelijk naar de les. Het rooster is echt heeeeel ingewikkeld, maar na een week snap ik het eigenlijk! De eerste 3 dagen waren de leerlingen niet echt heel erg geïnteresseerd en keken me een beetje zo aan van, wat moet die buitenlander hier! Maar vandaag begon de nieuwsgierigheid toch wel te komen, en begonnen veel leerlingen te vragen. (eerder ook wel wat, maar niet zo veel) Wat erg opvallend is, is dat ze hier geen hoi, of hallo zeggen als ze een vriend/vriendin zien, maar een knuffel geven en doorlopen (zonder wat te zeggen!) Ik heb niet hele bijzondere vakken, omdat al veel vol was, dus dat is wel jammer, maar 't is niet een ramp. Ik heb Engels, Spaans, Economie, wiskunde, tekenen/verfen, accounting, early childhood (iets met kinderen). Eerst had ik ook drama, maar dat vond ik niet echt leuk omdat we spellen moesten doen, improvisatie enzo en dat was nogal moeilijk omdat ik de helft niet verstond! Daarom nu early childhood! Dindsdag ben ik ook voor het eerst naar turnen geweest, het is echt een super mooie hal! Net zoiets als Heerenveen (turnhal, maar iets kleiner )Mijn conditie was echt 0,0 dus ik was echt kapot na een uur, ik train hier anderhalf uur, en het is alleen springen springen en springen, maar wel erg leuk! :D Verder heb ik nog niet echt veel bijzonders gedaan, het is nog een beetje aftasten, maar ’t is allemaal erg spannend en nieuw. Ik zwem zowat elke dag in ons heerlijke zwembad met de buurtkinderen. Oow ja, en over mijn gastgezin, ik had het echt niet beter kunnen treffen!

Wist je dat:
- Ik helemaal geen grote locker op school heb zoals in films, ik heb helemaal geen kluis !
- Het wc water hier heel hoog staat, ik dacht de eerste x OMG hij overstroomd (heel interessant)
- Ze hier in Arizona alleen een nummerbord aan de achterkant van de auto hebben
- Veel Amerikanen nog nooit van Natalee Holloway hebben gehoord.
- Het hier gister 48 graden was!

Xxxx melis

  • 07 Augustus 2010 - 14:40

    Baukje:

    Wauw, Melis! Klinkt als een hele uitdaging allemaal, op je nieuwe school! Jij gaat heel wat af geknuffeld worden, dus! (:

    Er hangen foto's van ons bij mijn computer, dus zal je niet vergeten, hoor! :D

    En wat een leuke foto's! Wat lief dat ze dat voor je gemaakt hebben. Zo te horen tref je het inderdaad heel erg met je gezin.

    Nou, lekker conditie trainen en veel plezier in Phoenix!!

    Dikke kus uit Nederland!! (L)

  • 07 Augustus 2010 - 14:45

    Baukje:

    Ps. Wat heb jij een tof Adidas jasje aan op het vliegveld!! :o Wist helemaal niet dat je die had!! :|

    Hihi.. <3'

  • 07 Augustus 2010 - 21:47

    Remco:

    Hee melis! Nou het meeste had ik al van je gehoord natuurlijk ^^ Maar mooi dat 't op school nu ook wat leuker is :)

    Spreek je binnenkort wel weer even :p Dan moet je me toch dat zwembad ook maar eens even wat beter laten zien :p

    Dikke tut

  • 08 Augustus 2010 - 09:08

    Heit:

    He Melissa,je heb maar weer mooi voorelkaar daar in Amerika,en nu ook nog spaans leren,hadden ze geen italieaans?
    Verder lekker zwemmen en genieten.heit.

  • 08 Augustus 2010 - 18:41

    Gerre:

    Melissa,

    Ik heb al je verhaaltjes even gelezen. Leuk om je zo te kunnen volgen. Tjonge, het is daar wel warm. Hier in Aldeboarn regent het. Je moeder vertelde al dat je 10 uur moest wachten op je volgende vlucht. Balen.
    Leuke foto's, wat fijn dat je een goed gezin hebt getroffen, dat ziet er gezellig uit en wat een welkom. Spannend allemaal hoor, vooral school. Zo'n eerste dag lijkt mij wel heel spannend. Spaans leren is natuurlijk ook goed voor je studie Toerisme. Het zwembad dichtbij en ook nog een jacuzzi, heerlijk. Weet je nu al hoe die Olympisch Kampioen heet? Zijn daar ook jongens die daar turnen en kennen ze Epke daar wel?

    Groetnis ut Aldeboarn.

  • 08 Augustus 2010 - 18:42

    Gerrie :

    Gerre moet natuurlijk zijn Gerrie maar dat was je vast al duidelijk.

  • 10 Augustus 2010 - 13:14

    Lisa:

    Oow wat leuke deze foto!!!
    Heb alles gelezen!!!
    Als ik weer thuis ben wil ik alles weten!! xD
    xXx

  • 12 Augustus 2010 - 14:29

    Henny Boschma:

    hallo melis.
    hier een berichtje van mij, heb je verslag gelezen, en al gehoord van je ouders. We hebben een paar dagen gezellig bij ze gestaan op valkenburg.Ik vindt het heel knap van je hoor en best wel moeilijk zo'n eerste weekdenk ik , maar het zal wel wennen.
    veel pelzier meid en hoop dat je snel alles goed zal verstaan.

  • 13 Augustus 2010 - 18:09

    Iris:

    Echt leuk klinkt het allemaal!
    en wat schattig dat ze van die welkoms-posters voor je hebben gemaakt! Gelukkig hoef je het turnen zo niet te missen met die turnhal daar haha.
    veeeel plezier!
    liefs x

  • 15 Augustus 2010 - 18:45

    Marijke Brouwer:

    Hé Melissa,

    Las op het kaartje dat we van je ouders kregen voor de geboorte van onze dochter dat jij in Amerika zat. Van Remco gehoord dat je een jaar high school gaat doen. Wat super stoer van je! Ik hoop dat je een heel gezellige en leerzame tijd daar hebt en ik ga je zeker volgen!! Had ik mooi bedacht dat jij het komende jaar wel eens op Jiska kon passen (net als ik op jullie vroeger), is de vogel gevlogen....

    Geniet met volle teugen meid!

    Groetjes van Marijke, Namle en Jiska

  • 13 September 2013 - 13:42

    Onbekend:

    Wat houdt dit in? ik zoek info over Verenigde Staten?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Mijn high school jaar

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2011

Het laatste..

27 April 2011

PROM!

12 Maart 2011

Hollywood + Disneyland

02 Februari 2011

De mooiste beelden ooit gezien!

22 December 2010

Al weer halverwege
Melissa

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 617
Totaal aantal bezoekers 75469

Voorgaande reizen:

29 Juli 2010 - 18 Mei 2011

Mijn high school jaar

Landen bezocht: