San Diego! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu San Diego! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu

San Diego!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

08 September 2010 | Verenigde Staten, Phoenix

Ik vermaak me nog prima hier! Ik heb bijna geen tijd om een stukje te schrijven , maar wil jullie toch graag op de hoogte houden, dus bij deze. Ik heb al weer zoveel gedaan en meegemaakt.
Het zijn hier echte familie mensen, opa/oma/neefjes/tante, ze komen erg vaak langs. Ook gaan we vaak met de familie uit eten, voor ontbijt, lunch of diner. Het zwembad is ook altijd een groot feest. Dat is echt het verzamelpunt van de buurt. Als je je verveeld, of je wilt even met iemand praten: ZWEMBAD! (het begint trouwens al wat moeilijker te worden om Nederlands te typen, dus sorry voor m’n rare zinnen of spelfouten!)

Op school zie ik echt de raarste dingen voorbij komen. Tijdens mijn accounting klas doen we echt helemaal niks, naja computer voor jezelf. Je mag spelletjes spelen, e-mailen enz. (maaaar.. als er een andere leraar binnen komt, moet je het snel afzetten) Ook is het heel normaal dat er snoep/ijs verkocht wordt tijdens de accounting klas (maaaar… we mogen het niet vertellen tegen leraren of andere leerlingen) Vorige week hadden we een week, en dan moest iedereen ‘’hetzelfde’’ dragen:
Dinsdag: Twinday – Je moest hetzelfde dragen als een vriend/ vriendin
Woensdag: 80’s + Retro – Spreekt voor zich
Donderdag: School colour day – Freshmans, Sophomores, Juniors en Seniors hebben allemaal een eigen kleur, ik ben senior en onze kleur is ROOD.
(Freshman = 9th grade, Sophomore = 10th grade, Juniors = 11th grade, Seniors = 12th grade)
Vrijdag: Fairfax day – Je moest de schoolkleuren dragen, of een schoolshirt (donkerblauw+lichtblauw)

Vorige week vrijdag ben ik naar m’n eerste football game geweest met een vriendin! Het was echt super vet. De wedstrijd opzich was niet heel bijzonder, maar de sfeer, dat was echt zo super! Er was een band, cheerleaders, en natuurlijk het publiek. Onze school wel verloren in de verlenging, maar opzich maakte dat niet heel veel uit. Onze schoolmascotte is STAMPEDE, zo heet het football team dus ook. Een Stampede is een paard trouwens.

Vorige week zaterdag had Emilee haar eerste wedstrijd van dit seizoen. Het was alleen van de turnsters van Gol medal gym. Ik ging de jury van de balk helpen met de scores opschrijven en de diploma’s op volgorde leggen enz. Emilee had het erg goed gedaan! Helaas geen medailles.
Ook zijn we dat weekend nog naar de bioscoop geweest: Cats and dogs. Sarah kan nog niet alle film zien, dus we gingen naar een kinderfilm. T was niet echt een geweldige film, maar ’t was wel een gezellig uitje.

Afgelopen weekend zijn we naar San Diego (California) geweest! Het was 6 uur rijden met de auto, maar dat was het zeker waard. De eerste dag zijn we de hele dag naar het strand geweest. S’ avonds lekker gerelaxt in het zwembad/de jacuzzi bij het hotel. Dag 2 zijn we naar Seaworld geweest, wat echt super vet was! Het was een soort dolfinarium, maar dan veel groter (met allemaal shows enzo) Het enige nadeel was dat het echt super koud was. Ben beetje verwent met het super lekkere weer in Arizona denk ik! Maandag was het Labor day, en hadden we dus nog vrij.

Wist je dat:
- Ze hier niet uitslapen maar sleep in zeggen!
- Heel veel leerlingen op school een korte broek dragen, met (meestal witte) sokken tot aan hun knieën en…. Badslippers !
- De meeste mensen hier met een creditcard betalen (mijn gastouders hebben eigenlijk nooit losgeld)
- Het hier heel gewoon is om chips bij het warm eten te eten
- De football players de donderdags voor de wedstrijd allemaal netjes gekleed naar school gaan, in pak, en de vrijdags (dag van de wedstrijd) allemaal hun tenue dragen.


  • 09 September 2010 - 11:15

    Heit:

    He melissa,je hebt weer heel wat beleefd lees ik wel weer,ben wel jaloers op jou,de foto's zijn ook super mooi.
    Groetjes en tot horens
    heit.

  • 09 September 2010 - 13:37

    Janine^T:

    Awesome :D trouwens heb je ook leuke hunks gespot al op school? hele football team? haha of valt et mee? :O krabbel me maar met antwoorden ben benieuwd (L)xxxx

  • 10 September 2010 - 19:21

    Gerda, Buurvrouw:

    oooh wat is het daar geweldig mooi!
    Eindelijk had ik dan even tijd om jouw berichtjes te lezen,je zou er zo naar toe gaan,zo mooi lijkt het me daar.
    Je lijkt al helemaal ingeburgerd,nou de groetjes van ons doeiii.

  • 11 September 2010 - 11:43

    Henny Boschma:

    hoi melis,
    Erg leuk om steeds jouw verhalen te lezen, geweldig is het daar. fijn dat je het nu zo leuk hebt en ik begrijp dat je pa jaloers is hoor! hahaha ik ook wel een beetje. Nou kijk al weer uit naar je volgende belevenissen
    groetjes uit Drachten Friesland van de fam Boschma.

  • 11 September 2010 - 17:24

    Baukje:

    Ik ben ook jaloers op jou!! Wat super leuk klinkt dat allemaal! En fijn dat je al gewend bent daarzo (aan je verslag te lezen.. :P)

    Dikke kus van hier! <3'

  • 12 September 2010 - 13:16

    Lisa:

    Hey,
    Ja lekker standaard maar ik ben ook super jaloers op je, wat beleef jij daar veel!!! Die week dat je hetzelfde moet dragen, wat een idee: het beste idee van Nederland!! xD
    En die badslipper met hoge sokken: lekker charmant!! Draag jij dat nu ook?
    Ben benieuwd na je volgende verhaal
    xXx

  • 14 September 2010 - 17:18

    Riekus En Grietje:

    hoi Melissa
    Wat weer een leuk verslag en mooie foto,s
    Erik is ook in seeworld geweest.Fijn dat je het zo leuk hebi in Amerika.

    Groetjes Riekus en Grietje

  • 20 September 2010 - 23:56

    Tess:

    Hey Melissa!
    Leuk dat je ook dit doet..
    Er zijn echt veel verschillende dingen. Wij hebben ook al die dagen met kleding. Zoals college-day dan moet je kleren dragen van je favo college :p Moet nog uitzoeken welke mijn favoriet is..
    Het is hier echt warm, 104 F (40C), maar daar waar jij bent is het ook erg warm he?
    Leuk dat je naar Cali bent geweest! Ik was daar ook, voordat ik naar texas ging. Ik moest wel ff wennen aan al die tattoos, bijna iedereen heeft meer dan 1 tattoo daar, viel jou dat ook op??
    Bedankt voor je reactie!
    groetjes Tess

  • 24 September 2010 - 21:14

    Gerrie:

    Leuk verhaal Melissa en mooie foto's. Wel grappig, zo'n twinday etc. Het Engels gaat goed? Dus ..... vaak uit eten, zelfs buiten de deur ontbijten. Badslippers dus en lange witte sokken, dat ziet er toch niet uit? Heel apart. Gezellig, dat zwembad en die temperaturen daar zijn een stuk beter dan hier. Have fun.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Mijn high school jaar

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2011

Het laatste..

27 April 2011

PROM!

12 Maart 2011

Hollywood + Disneyland

02 Februari 2011

De mooiste beelden ooit gezien!

22 December 2010

Al weer halverwege
Melissa

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 75472

Voorgaande reizen:

29 Juli 2010 - 18 Mei 2011

Mijn high school jaar

Landen bezocht: