Al weer 2 maanden voorbij! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu Al weer 2 maanden voorbij! - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Melissa Brouwer - WaarBenJij.nu

Al weer 2 maanden voorbij!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

04 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Phoenix

’T Is al weer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, dus ik dacht laat ik maar weer eens wat typen. We hebben hier nu fallbreak (herfstvakantie) voor 1 week. We zijn 9 weken naar school geweest, en nu even vakantie dus. Op school gaat het erg goed, heb alleen maar A’s en B’s wat een score van 80% of hoger betekend. Turnen gaat ook erg goed, we doen enorm veel conditioning, wat ik echt GEWELDIG vind ! (dus niet…) tsja 80 push-ups in een training dat is niks :P Maar verder is het wel echt super, leuke groep, erg mooie zaal en goeie trainers, ik leer erg veel.

Voor het vak Early Childhood Education (een vak over kinderen/baby’s) moeten we een weekend voor een babypop zorgen, die helemaal afgesteld is en een computer in zich heeft. Je krijgt een armbandje om, en dan moet je jezelf de hele tijd identificeren als de baby huilt, en dan uitvinden wat hij nodig heeft. Dat kan zijn: pamper verschonen, eten geven (je kan kiezen uit de fles of borstvoeding met een of andere clip op je shirt!), rokking (weet niet wat dat in het Nederlands is) of hij moet boeren. Jaa ik kijk er echt naar uit, naar dat weekend. Een vriendin had de pop vorig weekend en de baby had 90x gehuild (in 2 dagen!) Na het weekend krijg je een papier met alle dingen die je fout hebt gedaan, hoe vaak de baby gehuild heeft en een cijfer. Oow ja, ik heb een naam nodig voor de baby, dus als jullie nog leuke namen weten ?? (weet niet of het een jongen of een meisje wordt)

Zaterdag 11 sept. was Emilee haar verjaardagsfeestje. We hadden het hele huis versiert in California girls style. Allemaal retro kleuren, heel veel Candy en zomerspulletjes. Het zag er erg gezellig uit. Ze hebben wat gespeeld, en iedereen bleef slapen.

Zaterdag 18 sept. zijn we naar een turnwedstrijd geweest. Het was erg leuk, maar heel lang! Emilee had ook wedstrijd, ze deed het erg goed. Ze was 7e geworden. De wedstrijden hier zijn niet echt verschillend dat de wedstrijden in Nederland.

Mijn Spaanse klas, dat is echt een drama! We hebben nu 9 weken school gehad, en hebben al 5 verschillende leraren gehad. We zijn nog steeds in het eerste hoofdstuk van het boek, en leren echt helemaal NIKS! Verder is het wel erg gezellig in de klas, dus ik vind het wel prima!

Football vind ik echt een geweldige sport. Het is wel erg ingewikkeld, maar ik begin het een beetje te begrijpen. De school football games zijn altijd erg gezellig, met alle vrienden van school enzo. Zaterdag 25 sept hadden we weer een ‘ meeting’ van de Aspect foundation (organisatie van het highschool programma). We gingen met z’n allen naar een ASU Footballgame. ASU is de grootste football team hier in Arizona. Eerst zouden we met z’n 5’en gaan, maar Sarah was gevallen de smiddags, en had een heel blauw/paars dik oog. We zijn daarom met z’n 3’tjes gegaan + een vriendin van school. Het was echt een super avond!

Vorige week gingen we diner maken met z’n allen. Iedereen had een eigen ‘’ gerecht’’ en moest dat maken. We begonnen met Emilee haar appel salade, toen de verschillende broodsoorten van Tricia, toen kwam de steak van Alan + de hutspot van mij !! (*HUP HOLLAND HUP*) en als desert hadden we Sarah’s vanille ijs met aardbeien en slagroom. Het was erg leuk om met z’n allen te koken.

Gister is opa overgekomen vanuit het oosten (geloof New York? ). Hij blijft hier voor 3 weken en logeert bij ons. We hebben vandaag de Halloween decoratie buiten gezet, en in huis. Het ziet er echt super tof uit! Echt zonde dat wij geen Halloween hebben in Nederland. Volgende week gaan we uit voor kostuums voor Halloween, erg veel zin in!

Wist je dat:
- Tijdens de football games (American football) zitten de supporters van de tegenpartij gewoon tussen de thuis supporters !
- Ik GTST kijk via uitzending gemist (ben helemaal op de hoogte!)
- Het water hier echt super smerig is, wij hebben een waterfilter op één kraan, dat is nog wel in te nemen, maar het gewone water …..
- Ze zijn hier allemaal super hygiënisch. Vooral op school, in elk lokaal staat wel tissues, hand gel en lotion.

  • 05 Oktober 2010 - 11:22

    Henny Boschma:

    hoi melis,
    leuk om weer wat van je te lezen. En die pop ja.... volgens mij wilen ze jullie leren om goed moeders te zijn , maar anders zou ik het niet weten wat je daar nou van met leren hahahahah. Lekker ouderwets, maar wie weet heb je er later toch wat aan. Leuke foto's trouwens weer.Nou tot de volgende berichtgeving. groetjes uit Drachten the Netherlands

  • 05 Oktober 2010 - 12:24

    Koos Boschma :

    Heel hartelijk bedankt voor je verjaardagskaart.
    En hij was precies op tijd.
    groet Koos Boschma

  • 07 Oktober 2010 - 17:20

    Heit:

    Melissa mooie score op school,en hutspot gegeten in Amerika wie had dat gedacht,en nu op naar Halloween.
    Groetjes Heit

  • 09 Oktober 2010 - 13:46

    Richtje De Jong:

    Hoi Melissa ik kwam via Gerrie Oosterbaan op je site. Wat leuke verhalen en foto's van je tijd in Amerika. Geniet en heel veel high school fun.Groetjes Richtje

  • 12 Oktober 2010 - 23:22

    Gerrie:

    Mooi verhaal. Het is wat met die baby. Dutchy? Kan voor een jongen en een meisje. Grapje. Als ik dit schrijf heb je vast al op de baby gepast. Makkelijk die borstvoeding met een clip of toch maar flesvoeding? Ben benieuwd naar je cijfer. Hilarisch allemaal. 80 Push ups, gaat je moeder dat straks ook invoeren bij Hercules? Ook nog leuke boys daar? Halloween klinkt ook heel leuk. Een score van 80% is wel heel knap hoor. Zijn er nu al feesten op school, net als bij High School Musical? Bye, bye !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Mijn high school jaar

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2011

Het laatste..

27 April 2011

PROM!

12 Maart 2011

Hollywood + Disneyland

02 Februari 2011

De mooiste beelden ooit gezien!

22 December 2010

Al weer halverwege
Melissa

Actief sinds 11 Mei 2010
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 75474

Voorgaande reizen:

29 Juli 2010 - 18 Mei 2011

Mijn high school jaar

Landen bezocht: